Przejdź do treści
Strona główna » Gwarancja i serwis

Gwarancja i serwis

Pragniemy poinformować, że nasz sklep TOOL HOUSE sprzedaje wyłącznie produkty w oryginalnych opakowaniach, pochodzące od renomowanych producentów, którzy oferują kompleksową ochronę gwarancyjną towaru dostarczonego do naszej siedziby.

Producent narzędzi ręcznych FREUND oferuje 2-letni okres gwarancyjny. Ze względu na to, iż producent narzędzi FREUND ma siedzibę w Niemczech, bardzo prosimy o dostarczenie produktu podlegającego reklamacji z dowodem zakupu do Naszej siedziby firmy, a my zajmiemy się resztą.

                                                       Odeślij paczkę lub dostarcz ją do siedziby firmy pod adres:

Grupa Tomasik – Magdalena Tomasik

ul. Zarzecze 22

32-060 Kaszów

Wszelkie informacje o zakresie i warunkach gwarancji, a także serwisie naprawczym produktów marki Makita oraz DeWalt znajdą Państwo na stronach internetowych poszczególnych producentów (poniżej linki).

Jeśli chcesz zgłosić awarię swojego urządzenia lub chcesz, aby zostało ono naprawione w ramach gwarancji, postępuj zgodnie z instrukcjami zawartymi w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu – dokładne procedury będą się różnić w zależności od wybranego producenta.

UWAGA

Bezpośredni kontakt z siecią serwisową konkretnej marki jest często najłatwiejszym, najszybszym i najtańszym sposobem naprawy uszkodzonego urządzenia. Możesz też uszkodzony sprzęt przywieźć do naszego punktu stacjonarnej sprzedaży, a my wyślemy go w odpowiednie miejsce. W tej sytuacji  trzeba się jednak liczyć z dłuższym okresem oczekiwania.

W razie pytań w zakresie gwarancji i serwisu pozostajemy do Państwa dyspozycji pod adresem

e-mail: sklep@tool-house.pl / grupatomasik@o2.pl lub pod nr telefonu: 668 999 525